03 oktober 2005

OBS! Reklam

För er som bor i Stockholms området kan jag rekommendera er att gå på min systers frigörande dans. Hon ä' go, och bra på det hon gör. Bilden har ingenting med vad hon sysslar med att göra...

Så här skriver hon om detta:

I den frigörande dansen finns inga bestämda steg eller rörelser. Inget rätt eller fel, fult eller vackert. Möt din inre dansare och koreograf. Låt kroppen visa dig vad som står på. Dansa din dag eller din konflikt. Släpp gamla blockeringar, Möt olika aspekter av dig själv och möt andra. Vi rör oss till musik från hela världen som har till uppgift leda energin till frigörelse. Det är en rolig motionsform utan prestationskrav. De fem första gångerna ingår i min examineringsuppgift för den ledarutbildning som jag går på hos Berit Hague. www.livsdansen.se

Jag har arbetat i många år som terapeut och healer . Den frigörande dansen är ett sätt att hjälpa fler människor att hela sig själva , och finna sin egen kreativitet, lekfullhet och styrka.

Fredagar 19.00-21.00 Dropp in 7/10, 21/10, 28/10, 4/11, 11/11, 9/12, 16/12

Plats: LivsHälsa AB, Riddargatan 64, NB, 114 57 Stockholm

Vägbeskrivning

Pris: 160kr/gång

Du behöver inte anmäla dig men det vore roligt att veta om du kommer

Mobil 070-444 58 20 E post: dorothee@ortea.se