06 augusti 2006

Bild

T o m en ny bild... Vart ska dettta sluta? :)

Jag vill också sätta in en bild istället för titeln på min blogg, så finns det nån som vet hur man gör så säg gärna till. Jag har bilden färdig men vet inte hur jag sätter upp den på Blogger.

Det känns ganska skönt att rensa. Jag är inte så speciellt produktiv men jag är fortfarande i illusionen att jag kommer att bli helt otroligt effektiv när jag väl har kommer igenom detta. Och jag har redan kommit igenom ganska mkt.

På det känslomässiga planet så har jag börjat att arbeta med EFT. Det verkar otroligt effektivt. Man balanserar kroppen (där trauman sitter) genom att trumma lite på vissa meridianändar. Jag är inte den som inte provar. Min akupunktör sa att mkt av mina fysiska problem beror på uppdämda känslor, på vrede och sånt. Men hur blir man av med dem? Bara sådär. Jag tror inte på att slåss med kuddar och sånt, och det verkar som om jag inte behöver göra det heller.

Kolla in EFT själv. En bra sak med EFT är att de inte varkar speciellt giriga. Köper man deras DVD så får man göra 100 kopior, och de kostar inte så mkt. Sen finns mkt av materialet på deras hemsida.

5 Comments:

Blogger Kirtaniya said...

Tack för det! Jag lyckades på något sätt. Fråga mig inte hur. Jag har noll koll på html koder och vad de nu heter. Fast helst skulle jag vilja att bilden blev större. Vet du hur man gör det?

måndag, augusti 07, 2006  
Blogger Kirtaniya said...

Och titeln tänkte jag ta bort, men då kom kanten närmare än den övre sidan. Hur får man det jämnt?

måndag, augusti 07, 2006  
Blogger Kirtaniya said...

Och när det gäller bloggen så följer jag ödmjukt i dina fotspår. Jag gillade min förra stil, men det här känns mkt bra just nu. Vitt och rent.

måndag, augusti 07, 2006  
Blogger Kirtaniya said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

tisdag, augusti 08, 2006  
Blogger Kirtaniya said...

Jag tror att det beror på att jag publicerade den i blogger som en 'post' och sen kopierade jag in html texten till templates. Bilden är annars tillräckligt stor för att blir större, så att säga. Jag provade även med att göra den större i photoshop men det förändrade inte saken.

Jag provade img src men det funkade inte för mig. Fick bara den texten längst upp.

Jag kanske ska skicka bilden till dig?

tisdag, augusti 08, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home