25 augusti 2006

Bloggen

Så nu har bloggen ordnats till, och Internet Explorer användare kan se bokstäverna i normal storlek...

Först märkte jag det ju inte, för i Firefox såg det helt normalt ut. Men sen hörde jag att den såg konstig ut. Jag tänkte att det var en Explorer grej - problemet var därute - långt därute.

Men sen slogs jag av en tanke som av en blixt. Det kanske var mitt fel att sidan såg konstig ut... Revolutionerande tanke. Speciellt eftersom jag hade hållt på och pulat med html koden och att jag inte har en aning om hur man gör.

Men är det inte så jag reagerar på det mesta runt omkring mig? Går något fel - vems fel är det egentligen? Andras fel, såklart. Hmmm.

Jag tyckte den här passade in just nu. Lite reklam för Alanis Morissette.

4 Comments:

Blogger batti said...

Hade också problem med Explorer... Hur svårt är det för folk att ladda ner Firefox?? ;-)

lördag, augusti 26, 2006  
Blogger Vonkis said...

SLUTA MOBBA MIG!
Jag har ju ingen egen dator och MÅSTE sitta i skolan eller på jobbet när jag internettar!

*gråter hejdlöst*

lördag, augusti 26, 2006  
Blogger Kirtaniya said...

:D

lördag, augusti 26, 2006  
Blogger batti said...

Mohahaha

söndag, augusti 27, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home